
Varsling ved strømstans
Vi sender deg melding hvis strømmen går.
Få beskjed hvis strømmen går
Vil du ha beskjed hvis strømmen blir borte – eller før vi gjør planlagt vedlikehold? Da er det viktig at vi har riktig kontaktinformasjon til deg.
Vi sender deg varsling på SMS eller e-post når det skjer noe som påvirker strømmen hjemme hos deg. For at du skal få beskjed, må du ha registrert telefonnummer og e-postadresse hos oss. Du kan enkelt sjekke og oppdatere dette ved å logge inn på
Min side.
Hvis du ikke har registrert kontaktinformasjon, så benytter vi kontaktinformasjon fra din strømleverandør, om det finnes. Men husk: Det er du som har ansvar for at vi har riktig kontaktinformasjon.
Når vi planlegger strømstans
Noen ganger må vi gjøre vedlikehold i strømnettet for å sikre trygg og stabil strømforsyning. For at våre montører skal jobbe under trygge arbeidsforhold må vi stenge strømmen under tiden de arbeider. Som regel gir vi beskjed tre dager i forveien, enten på SMS eller e-post. Hvis varslingsfristen er kortere skal den i henhold til forskriftskrav ikke være mindre enn 24 timer. Du kan også se planlagte strømstanser i vårt strømkart.
Når strømmen plutselig går
Feil i strømnettet kan skje, og da jobber vi raskt for å rette opp. Så snart vi vet om feilen, sender vi ut varsling til berørte kunder.
Vi ønsker å holde deg godt informert – så du slipper å lure.
Logg inn på Min side
og sjekk at vi kan nå deg når det trengs.