
Kontakt oss
Ønsker du kontakt med oss, varsle om farlige forhold, eller få svar på ofte stilte spørsmål?
Våre mest vanlige spørsmål
Kontakt oss
Kontaktskjema
Dersom du skal lese av din måler, eller oppdatere dine varslingstjenester kan du gjøre det på Min side!
Vi gjør oppmerksom på at endring av kontaktinformasjon og medling om flytting skal meldes til din strømleverandør, som vil videreformidle informasjonen til nettselskapet.
Benytt gjerne våre øvrige skjemaer for å komme raskt i kontakt med oss.
Kundeservice telefon
Vårt kundesenter:
Telefon 38 60 72 72
Vårt kundesenter er åpent hver ukedag fra kl. 09.00 til kl. 14.00
Hyggelige og dyktige kundekonsulenter hjelper deg med svar på det du måtte lure på.
Kontakt med kundesenter fra utlandet: +47 38 60 72 72
OPPLEVER DU FEIL PÅ STRØMNETTET?
Vår feilmeldingstelefon 38 60 72 72 er døgnbemannet dersom feil i strømnettet skulle oppstå.
Presse og media
For mediehenvendelser:
Ring vår vakttelefon: 97 79 22 22
Pressekontaktene til Glitre Nett håndterer alle henvendelser fra presse og media som er i tilknytning til nettselskapets virksomhet. Får du ikke svar umiddelbart, vil pressekontakten ringe deg tilbake ved første anledning.
Vakttelefonen kan ikke nåes via SMS.
For andre kommunikasjonshenvendelser:
Kontakt kommunikasjonssjef, Nils Tore Augland
Telefon: 91 86 71 82
E-post: nils.tore.augland@glitrenett.no