Innkjøp i Glitre Nett
Innkjøpsavdelingens oppdrag er å sikre kostnadseffektive og fremtidsrettede programvare, materiell og tjenester og videreutvikle forretningsmodellen om å bruke markedet i størst mulig grad for å dekke sine behov.
Alle anskaffelser skal, så langt det er mulig, være basert på konkurranse og i tråd med anskaffelsesregelverket, herunder Forsyningsforskriften.
Innkjøpsavdelingen skal sørge for at Glitre Nett oppfattes som en profesjonell, krevende og attraktiv kunde og forretningspartner med integritet og høyt fokus på HMS og bærekraft.
Glitre Nett AS tror på langsiktige relasjoner og partnerskap i Kunde- og Leverandørforholdet. Med en plattform bygget på klare avtaler og krav, tett samhandling og oppfølging under avtaleperioden og en tydelig forventning om kontinuerlig forbedring, legges grunnlaget for vinn-vinn-vinn for alle parter.